Bestellen en bezorgen

Bestellen bij BurlesqueOnline is heel eenvoudig. Oriënteer je op ons aanbod in de webshop, laat je verrassen door de ruime keuze en vind het product dat bij je past. Tip; let ook goed op de maataanbeveling van klanten in de productomschrijving. Hier vind je in sommige gevallen tips over de maatvoering, het advies om een of zelfs 2 maten groter of kleiner te bestellen. Hiermee voorkom je de teleurstelling dat een product niet past en natuurlijk ook retourkosten. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Bestelproces
1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje
2. Controleer je bestelling wanneer je je complete outfit hebt verzameld
3. Kies voor bezorgen (thuis of bij een PostNL- punt) of afhalen en klik op doorgaan met bestellen
4. Vul je gegevens in, de straat en woonplaats worden automatisch opgehaald aan de hand van je postcode en huisnummer. Controleer of deze gegevens kloppen. Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en klik op de button "bestel en betaal"
5. Doorloop het volledige betaalproces
6. Na een succesvolle betaling van je bestelling ontvang je automatisch een bestelbevestiging

Nadat jij je bestelling hebt geplaatst gaan wij aan het werk om de bestelde artikelen klaar te maken voor verzending of afhalen.

Levertijden
Na ontvangst van je bestelling en betaling streven wij er naar het product binnen uiterlijk 48 uur aan je te verzenden. Omdat het aanbod van producten erg breed is kan het soms voorkomen dat een product niet direct in ons magazijn op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. In dat geval doen we vaak een verzoek aan de leverancier om het product direct naar jou te verzenden om de levertijd zo kort mogelijk te houden en het product zo snel mogelijk bij je te kunnen leveren.

Je ontvangt altijd een bestelbevestiging per mail als wij je bestelling hebben ontvangen. Nadat ook je betaling succesvol is ontvang je hiervan ook een betaalbevestiging. Mocht de betaling niet helemaal goed gegaan zijn dan blijft de betaallink circa 15 minuten geldig. Nadat de betaalmogelijkheid is verlopen wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Het laatste product op voorraad besteld? De voorraad is tijdens de bestelling voor je gereserveerd en wordt na annulering van de bestelling automatisch vrijgegeven. Je kunt je bestelling dan het beste opnieuw plaatsen.

Heb je vragen over je bestelling of de levertijd hiervan? Heb je een feest en wil je weten of je producten op tijd binnen zullen zijn? Onze klantenservice beantwoordt je vragen graag!

Bij een bestelbedrag vanaf 90 euro betaal je geen verzendkosten. Voor meer informatie over de verzendkosten kun je ook kijken op de pagina verzending & track en trace

Algemene voorwaarden | Privacy policy & cookies |

Copyright © 2024 All rights reserved | Beoordeling door klanten 9.3 / 10 - 81 beoordelingen