Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten én onze klanten. We doen er alles aan om jouw bestelling in topconditie bij je af te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt tijdens transport of dat er een ander probleem is waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Heb je vragen over de garantie, wil je meer informatie of aanspraak maken op deze garantie? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail: klantenservice@burlesqueonline.nl. Wij helpen je graag verder en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.
Klachten
Het kan gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@burlesqueonline.nl. Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan heb je de mogelijkheid om je geschil te melden via een onafhankelijke instantie, zoals ConsuWijzer.
Daarnaast is er voor consumenten binnen de EU een speciaal platform om geschillen aan te melden: het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is beschikbaar sinds 15 februari 2016 en is te vinden via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr.
Als je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om deze via het ODR-platform van de EU in te dienen.