Verzending & track en trace
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling snel te leveren
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het door jou bestelde pakket zo snel mogelijk in jouw bezit is. Op de productpagina vind je een indicatie van de leverdag. Mocht het om welke reden dan ook niet lukken om de aangegeven levertijd te halen, dan brengen wij je hier uiteraard zo snel mogelijk van op de hoogte.
Verzendkosten binnen Nederland
- Bij een bestelling boven de € 90,- verzenden wij gratis.
- Voor bestellingen onder de € 90,- bedragen de verzendkosten € 6,95.
- Afhalen in Veldhoven is altijd kosteloos.
Tijdens het afrekenen zie je de exacte verzendkosten van jouw bestelling op de check-out pagina. Deze worden berekend op basis van het gewicht en het verzendadres.
Verzendkosten en levertijden naar België
- Bij een bestelling boven de € 90,- verzenden wij gratis.
- Voor bestellingen onder de € 90,- bedragen de verzendkosten € 6,95.
Ondanks dat het pakket de landsgrenzen moet passeren, hanteren wij dezelfde levertijden naar België als voor zendingen binnen Nederland.
Levertijd en verwerking van jouw bestelling
Na ontvangst van je bestelling en betaling streven wij ernaar om jouw pakket binnen uiterlijk 48 uur te verzenden.
Omdat ons productaanbod erg breed is, kan het voorkomen dat een product niet direct in ons magazijn op voorraad is en bij de leverancier moet worden besteld. In dat geval vragen wij de leverancier vaak om het product rechtstreeks naar jou te verzenden, zodat de levertijd zo kort mogelijk blijft. Houd er rekening mee dat de genoemde levertijd een indicatie is en dat wij het exacte moment van aflevering niet kunnen garanderen.
Betaling en verwerking
Een artikel wordt pas verzonden zodra de betaling succesvol is afgerond.
- iDeal: De betaling wordt direct verwerkt.
- Overboeking: De verwerking kan langer duren. Indien er na 7 dagen nog geen betaling is ontvangen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Mocht er iets misgaan met de betaling, dan wordt de order automatisch geannuleerd. In dat geval ontvang je hiervan een melding per e-mail.
Wanneer de betaling succesvol is afgerond, ontvang je een bevestiging per e-mail. Zolang je deze bevestigingsmail niet hebt ontvangen, blijft de bestelling openstaan en wordt deze niet verwerkt. Controleer bij twijfel altijd je spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.